لانگ مارچ کو روکنے کا فیصلہ ہوا تو 20 لوگ بھی اسلام آباد نہیں پہنچ سکتے: رانا ثناء

لندن: وفاقی وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ نے کہا ہے کہ لانگ مارچ کو روکنے کا فیصلہ اتحادی حکومت نے کرنا ہے، اگر لانگ مارچ کو روکنے کا فیصلہ ہوا تو 20 لوگ بھی اسلام آباد نہیں پہنچ سکتے۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر داخلہ نے کہا کہ گالم گلوچ بریگیڈ کو احساس پروگرام کا پیسہ کھلایا گیا، یہی لوگ اس کے ساتھ ہیں، شیخ رشید نے جلاؤ گھیراو کا بیان واپس نہ لیا تو اسے گھر سے نہیں نکلنے دوں گا۔ شیخ رشید دوسروں کو سبق دینے کی بجائے خود کو آگ کیوں نہیں لگاتے۔

انہوں نے کہا کہ بگاڑ پیدا کرنیوالے عناصر کو روکنا سیاسی اور انتظامی ذمہ داری ہے، ایسے لوگوں کو نہ روکا گیا تو یہ معاشرے میں بگاڑ پیدا کرنے کے ذمہ دار ہوں گے، لندن میرے خلاف مقدمہ میں شہزاد اکبر نے ہیروئن فراہم کی، پہلے پولیس کو کہا گیا، ان کے انکار اے این ایف سے یہ کام کروایا گیا۔

رانا ثناء اللہ نے مزید کہا کہ میرے خلاف ہیروئن مقدمہ کے عمران خان اور شہزاد اکبر براہ راست ملوث ہیں دونوں کو گرفتار کرکے پوچھا جانا چاہئے کہ ہیروئن کہاں سے لی۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ لانگ مارچ کو روکنے کا فیصلہ اتحادی حکومت نے کرنا ہے، اگر لانگ مارچ کو روکنے کا فیصلہ ہوا تو 20 لوگ بھی اسلام آباد نہیں پہنچ سکتے، لانگ مارچ کو روکنے کے فیصلے پر عملدرآمد میری ذمہ داری ہو گی بیس لاکھ تو کیا بیس لوگ بھی نہیں پہنچیں گے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان قوم کو بدتمیز کرنے، نوجوان نسل کو بدتمیز کرنے، معاشرے کو واہیات کرنے پر تلا ہوا ہے ، ہماری روایات کو عمران خان نے تباہ کرکے رکھ دیا ہے، کسی کو غدار کہنا بے شرمی بے حیائی کی بات ہے۔

آئی ایم ایف سے معاہدہ عمران خان نے کیا، معیشت کے قاتل آج مظلوم بننے کا ناٹک کر رہے ہیں

رانا ثناء اللہ نے کہا ہے کہ آئی ایم ایف سے معاہدہ عمران خان نے کیا، اس کی مذمت کریں جس نے قوم کو اس حالت میں پہنچایا، ڈالر کو بے لگام کرنے کا ذمہ دار عمران خان ہے۔

وزیرداخلہ رانا ثناءاللہ کا شیخ رشید کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہنا تھا کہ ملک میں دو جھوٹے ہیں، ایک عمران خان اور دوسرا پنڈی کا شیطان ہے۔ آئی ایم ایف سے معاہدہ عمران خان نے کیا، اس کی مذمت کریں جس نے قوم کو اس حالت میں پہنچایا، ڈالر کو بے لگام کرنے کا ذمہ دار عمران خان ہے۔

رانا ثنا اللہ کا کہنا تھا کہ چپڑاسی بنی گالہ میں سوتے باس کو جگا دیتا تو اسے ٹی وی سے ڈالر کی قیمت بڑھنے کا معلوم نہ ہوتا، عمران خان کے ارسطو کو پکڑیں جو معیشت کو لفٹ پر اوپر لیجاتے لیجاتے موت کی دہلیز پر لے گیا، عوام کو مہنگائی میں ڈبونے والا عمران خان ہے، معیشت کے قاتل آج مظلوم بننے کا ناٹک کر رہے ہیں، صرف معیشت ہی نہیں جھوٹ کی سیاست کو بھی ٹھیک کریں گے۔

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں